ACTA REUNIÓ AJUNTAMENT - LO CARRAU
Data, hora i lloc
Divendres 9 d’Octubre de 2015 a les 18:30. Sala gran de l’Ajuntament de Camarasa.
Assitents
Elisabet Lizaso (Alcaldesa de Camarasa)
Pepi Borau (Regidora de Cultura)
Jose Ruíz (Alcalde Pedani de Sant Llorenç de Montgai)
Eva Curià
Eva Muelas
David Capdevila
Punts tractats durant la reunió
- Ens presentem formalment explicant els objectius de l’Associació i els càrrecs que ocupem cadascú a la Junta. Ells ens fan saber que estan força informats de qui som i què fem degut a la coneixença i proximitat que hi ha entre tots. Ens demanen, de totes maneres, que presentem la nostra documentació (NIF, document d’Alta, etc.) per tal que puguin tenir un fitxer amb les nostres dades.
- Els hi preguntem a propòsit de les subvencions que l’Ajuntament dóna a les associacions i ens diuen:
- Enguany totes les subvencions i ajuts de l’ajuntament estan adjudicats i pagats. Ens expliquen que ja venia establert per l’equip de govern de la legislatura anterior.
- De cares a l’any vinent tenen intenció de reservar una partida a per les Associacions que presentin una memòria d’activitats, on consti el que s’ha fet durant l’any anterior i el que es vol fer durant el 2016. A partir d’aquí es decidirà quin tant per cent es dóna a cada associació.
- Els criteris d’assignació dels ajuts no estan establerts encara, ni tampoc el moment en que sortiran. La seva intenció, però, és donar els diners abans que es facin les despeses i demanar a final d’any una còpia dels rebuts o factures.
- Els expressem les nostres inquietuds en quant als diferents punts amb risc d’accident pels infants a St Llorenç:
- Les baranes de la pista: Ens diuen que ja han presentat una sol·licitud a la Diputació per tal de millorar aquest espai i fer-lo segur. Estan a l’espera de resposta
- El parc infantil de Sant Llorenç està inacabat i falta fer-lo més segur: Ens diuen que de cares a l’any vinent ho tindran en compte en els nous pressupostos. Tanmateix revisaran els contractes d’obres amb les empreses que van fer el parc per comprovar que no hi hagués una falta per part d’algun dels proveïdors. També els hi demanem que posin algun banc més a la part més propera als gronxadors i que mirin de solucionar el tema dels excrements de gat que hi ha per tot els parc. Ells ens diuen que intentaran ruixar-ho amb algun producte compatible amb els nens o miraran de trobar una altra solució. I pel que fa al banc, ara per ara no en tenen cap però ho tindran present de cares a l’any vinent.
- Necessitem un espai on poder dur a terme les nostre activitats: Els hi suggerim que puguem utilitzar les antigues escoles per fer les activitats i ens diuen que intentaran parlar-ho amb el Departament d’Ensenyament per mirar de trobar una solució a la falta d’espai públics interiors al poble, amb fàcil accés tant pels infants com per la gent gran.
- Transport escolar: Els hi demanem que ens facilitin un transport escolar per dur els nens a l’escola Dos Rius de Camarasa. Ens diuen que ho parlaran amb el Departament d’Ensenyament,en la propera reunió del 26 d’Octubre (la que s’havia de fer aquell mateix dia es va cancel·lar), a veure quines possiblitats hi hauria.
- Els hi preguntem a propòsit de l’Adhesió a la Xarxa d’espectacles infantils i Juvenils de Catalunya. Estan molt d’acord en l’adhesió. Han intentat parlar amb els del Consell Comarcal per veure si també estan interessats en col·laborar i, de moment, no ho han aconseguit.
- Envelats: Els hi preguntem com està el tràmit de sol·licitud dels envelats per les festes populars que volem organitzar i ens diuen que està feta i enviada i que estan a l’espera que la Diputació de Lleida doni resposta.
La reunió finalitza a les 19:30 amb bones sensacions i bones intencions.
Al sortir, vam acordar que l’Eva Muelas començaria a fer la memòria de les activitats del 2015 i en David reunirà tota la paperassa per presentar-la a l’Ajuntament.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada